FAQ
BILETY
Bilety sprzedawane są wyłącznie w autoryzowanych punktach sprzedaży na stronach internetowych partnerów sprzedaży Festiwalu: www.tixyapp.com, www.goingapp.pl, www.swiper.site
Sprzedaż biletów na wydarzenie odbywa się za pośrednictwem serwisów TIXY, Going. oraz swiper.site. Jeżeli masz problem z biletem na CLOUT Festival w pierwszej kolejności prosimy o kontakt z bileterią, w której został dokonany zakup.
TIXY:
Pomoc przez tixyapp.com uzyskasz bezpośrednio pod bilety@tixyapp.com. Możesz też śmiało dzwonić na numer +48 573 336 666 – ekipa TIXY czeka pod telefonem od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00.
GOING:
Pomoc przez goingapp.pl uzyskasz bezpośrednio pod support@goingapp.pl
SWIPER:
Pomoc przez swiper.site uzyskasz bezpośrednio pod kontakt@swiper.site
Zacznij od sprawdzenia folderu spam. Maile z linkiem do TIXa mają tytuł “Twój TIX na wydarzenie już czeka!”, wysyłamy je z adresu contact@tixyapp.com. Jeśli nie możesz znaleźć TIXa na mailu, napisz do nas na bilety@tixyapp.com, podając adres e-mail oraz imię i nazwisko, na które został zakupiony bilet.
Tak, jest możliwość zmiany danych na biletach zakupionych w TIXY, do 24 godzin przed rozpoczęciem eventu. By to zrobić, napisz na bilety@tixyapp.com, podaj numer zamówienia, imię i nazwisko innej osoby, która weźmie udział w wydarzeniu oraz jej adres e-mail, na który wysłać bilety. Po upływie tego terminu niestety nie będzie opcji zmiany danych na bilecie. Zmiana danych dokonywana jest na wszystkich biletach zakupionych w ramach danego do zamówienia.
Nie ma możliwości zmiany danych/przekazania biletów zakupionych w Going i Turnup.pl (były Swiper).
Absolutnie nie! Wystarczy, że zabierzesz ze sobą telefon lub inny sprzęt, na którym możesz pokazać bilet wysłany na Twój adres e-mail.
Kłódka na QR kodzie na Twoim bilecie to po prostu sposób, aby zabezpieczyć Twojego TIXa przed niepożądanym użyciem. Kod zostanie odblokowany i kłódka zniknie automatycznie 72 godziny przed rozpoczęciem wydarzenia.
Tak, po zeskanowaniu biletu obsługa założy Ci na rękę opaskę festiwalową, której nie ściągaj do końca wydarzenia. Uszkodzenie lub zerwanie opaski powoduje utratę jej ważności i brak możliwości wejścia na teren festiwalu.
Tak, po wymianie biletu otrzymasz opaskę festiwalowa która uprawnia do wchodzenia i wychodzenia z terenu festiwalu w godzinach do 0:30.
powyżej 16 roku życia
Niepełnoletni uczestnicy festiwalu, którzy ukończyli 16 lat mogą w nim uczestniczyć wyłącznie pod warunkiem posiadania ważnego biletu oraz podpisanej zgody opiekunów prawnych na uczestnictwo w Wydarzeniu.
poniżej 16 roku życia:
Niepełnoletni uczestnicy Festiwalu, którzy w dniu festiwalu nie ukończyli 16 lat mogą w nim uczestniczyć wyłącznie pod warunkiem posiadania ważnego biletu oraz pod opieką osoby dorosłej – opiekuna prawnego lub osoby przez niego upoważnionej na piśmie. Osoba dorosła może być opiekunem maksymalnie pięciu małoletnich osób uczestniczących w Festiwalu.
Przy pierwszym wejściu na wydarzenie należy przekazać deklarację o odpowiedzialności za osobę małoletnią wg wzoru udostępnionego przez Organizatora na stronie internetowej www.clout.pl.
Wzór wymaganej zgody: https://www.clout.pl/zgoda
Zakup biletu nie obowiązuje osób małoletnich, które w dniu wstępu na Wydarzenie nie ukończyły 3. r.ż. (osoba urodzona po 13.07.2021). Opiekunowie dzieci do 3. r.ż. zobowiązani są do posiadania przy wstępie na Teren Festiwalu lub do wybranej Strefy, dokumentu potwierdzającego wiek dziecka.
Nic prostszego! Osoba, której imię i nazwisko znajdują się na bilecie, musi podejść razem z resztą uczestników do kontroli biletów. Tam, na podstawie dokumentu tożsamości, może zostać zweryfikowana zgodność danych na bilecie z danymi na dokumencie tożsamości.
Tak, każdy uczestnik powinien mieć ze sobą ważny dokument tożsamości ze zdjęciem (dowód osobisty, legitymację studencką, paszport, prawo jazdy lub aplikację mObywatel). Dokument ze zdjęciem jest niezbędny do potwierdzenia imienia i nazwiska właściciela biletu i może być również potrzebny do zweryfikowania wieku uczestnika imprezy.
Niestety, bilety nie podlegają zwrotowi ani wymianie.
Prosimy o dokładne sprawdzenie dat i typów biletów przed dokonaniem zakupu. *Wiecej info w regulaminie
FAN PASS – 500 zł
Sprzedaż od 12.07.2023 do 31.12.2023 lub do wyczerpania puli biletów (w zależności od tego, co nastąpi wcześniej). Pula karnetów jest ograniczona.
REGULAR PASS – 550 zł
Sprzedaż od 1.01.2024 do 31.03.2024 lub do wyczerpania puli biletów (w zależności od tego, co nastąpi wcześniej). Pula karnetów jest ograniczona.
STANDARD PASS – 649 zł
Sprzedaż od 1.04. 2024 do 30.04.2024 lub do wyczerpania puli biletów (w zależności od tego, co nastąpi wcześniej). Pula karnetów jest ograniczona
NORMAL PASS – 689 zł
Sprzedaż od 1.05.2024 do 31.05.2024 lub do wyczerpania puli biletów (w zależności od tego, co nastąpi wcześniej). Pula karnetów jest ograniczona
LAST CALL PASS – 739 zł
Sprzedaż od 1.06.2024 do 14.07.2024, lub do wyczerpania puli biletów (w zależności od tego, co nastąpi wcześniej). Pula karnetów jest ograniczona
VIP PASS – 1655 zł
Sprzedaż od 13.03.2024 do 14.07.2024, lub do wyczerpania puli biletów (w zależności od tego, co nastąpi wcześniej). Pula karnetów jest ograniczona
*sprzedaż biletów VIP jest dostępna tylko i wyłącznie na TIXY*
Wszystkie kategorie biletów podlegają wymianie na opaski. Wymiany biletu na opaskę należy dokonać OSOBIŚCIE w jednym ze specjalnie przygotowanych punktów znajdujących się przed wejściem na festiwal.
2 dniowy karnet VIP na CLOUT Festival*
Dedykowane wejście VIP na teren festiwalu
Wcześniejsze wejście na teren Festiwalu (30 minut przed oficjalnymi godzinami otwarcia)
Golden Circle
Pamiątkowa opaska VIP
Karnet VIP umożliwia wstęp do dedykowanej strefy VIP** przez cały weekend w której znajdziesz:
Welcome drinki
Bezpłatna szatnia
Punkt ładowania urządzeń elektronicznych
Strefa Chill
Dedykowana Strefa Food and Beverage***
Zaplecze sanitarne o podwyższonym standardzie w strefie VIP
NALEŻY PAMIĘTAĆ:
* Dzieciom w wieku poniżej 16 lat musi zawsze towarzyszyć rodzic/opiekun (18+).
**Pakiet nie obejmuje dostępu do stref poszczególnych sponsorów, prasy lub artystów.
*** Bilet VIP nie obejmuje bezpłatnych posiłków i napojów.
TEREN FESTIWALU:
Na terenie CLOUT Festival dla wygody i bezpieczeństwa uczestników będzie obowiązywał bezgotówkowy system płatności. Akceptowane będą karty płatnicze, telefony, zegarki i inne gadżety w technologii zbliżeniowej.
Na terenie festiwalu nie ma dostępniej szatni.
Dokładny harmonogram koncertów i aktywności festiwalowych podamy bliżej terminu wydarzenia na www.clout.pl oraz na wszystkich naszych kanałach społecznościowych.
Na teren festiwalu nie można wnosić własnego jedzenia ani napojów. Na miejscu będzie znajdować się strefa gastro, bar z napojami alkoholowymi, bezalkoholowymi oraz strefa z bezpłatną wodą. Możesz wnieść pustą butelkę filtrującą.
Wszyscy festiwalowicze mają prawo zabrać ze sobą na teren imprezy jeden bagaż o maksymalnych wymiarach 40 x 30 x 20 cm.
Tak, na teren festiwalu można wnieść powerbank.
Nie, wnoszenie selfiesticków na teren festiwalu jest zabronione.
Tak, na terenie festiwalu znajduję się punkt medyczny. Bez względu na to, jak świetna jest zabawa, zawsze niesie ze sobą pewne ryzyko. Dlatego dobrze mieć świadomość zagrożeń takich jak wycieńczenie czy odwodnienie. Pamiętaj o spożywaniu wody i ochronie przed słońcem.
Jakie są zasady bezpieczeństwa na festiwalu?
Bezpieczeństwo uczestników jest dla nas priorytetem. W takim przypadku należy natychmiast poinformować najbliższe służby ochrony.
Prosimy o przestrzeganie zasad regulaminu festiwalu, który znajdziesz na naszej stronie w sekcji „Regulamin”
Tak, festiwal jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Na terenie festiwalu dostępne są specjalne platformy widokowe, toalety oraz pomoc asystentów. W razie potrzeby prosimy o kontakt, abyśmy mogli zapewnić odpowiednie wsparcie.
Tak, na terenie festiwalu będzie stoisko z sklepem festiwalowym. Dodatkowo, będzie dostępny merch artystów, którzy występują na festiwalu.
DOJAZD
Nie zapewniamy miejsc parkingowych dla publiczności na terenie festiwalu. Zachęcamy do korzystania z parkingów P+R, komunikacji miejskiej i taksówek.
Jak mogę się z Wami skontaktować? Jeśli masz jakiekolwiek pytania, możesz skontaktować się z nami poprzez e-mail get@clout.pl